Returnarea Produselor

Garantam faptul ca in colectiile Sensero vei gasi numai lenjerie de cea mai buna calitate. Intotdeauna vom pune pe primul plan calitatea produselor si gradul tau de multumire pentru ca tu sa ai parte de cea mai incitanta si sexy lenjerie pentru tine si partenerul tau. Daca nu esti multumit(a) de produsele de lenjerie sexi primite, le poti returna in 14 zile de la data primirii acestora. Poti alege oricare alt produs sau returnarea banilor. Este atat de simplu!

Aveti dreptul de a anula comanda pana in momentul in care aceasta a fost procesata si pregatita pentru expediere, moment in care veti primi un e-mail de confirmare / notificare expediere. Nu este posibila nici o modificare a comenzii odata ce comanda dvs. a fost procesata.

 

Procedura de Retur

Daca nu esti multumit(a) de produsele primite sau daca marimea aleasa nu este potrivita, atunci va rugam sa ne contactati pe office@sensero.ro pentru a ne anunta intentia de a returna produsul. Alternativ puteti completa formularul din partea de jos a acestei pagini.

Vom analiza cererea dvs. si asteptati confirmarea din partea noastra cu acceptul nostru de retur. Acest pas este important deoarece nu toate produsele sunt returnabile si o confirmare din partea noastra este necesara.

Dupa primirea acceptului nostru privind returnarea produsului, pregatiti coletul pentru retur:

  • produsul trebuie sa fie in ambalajul original si cu etichetele intacte, impreuna cu accesoriile aferente,
  • produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionat, fara urme de utilizare.

Plata transportului pentru retur revine in sarcina clientului. Va recomandam pentru o mai buna desfasurare a procedurii de retur sa utilizati servicii de curierat cu livrare directa la sediul nostru.

La receptia returului, se va efectua inspectia produsului daca au fost respectate conditii de mai sus.

 

Procedura de Schimb al Produselor

Schimbarea produsului receptionat cu un alt produs este posibila daca produsul receptionat face parte din categoria produselor returnabile. Procedura de schimbare a produsului este identica cu cea de returnare, motiv pentru care trebuie sa ne contactati pe adresa de email office@sensero.ro pentru a ne anunta intentia de a schimba produsul. Alternativ puteti completa formularul din pagina de contact.

In cererea dvs avem rugamintea sa ne comunicati nr de comanda, detaliile de contact precum si produsul / produsele impreuna cu marimea pe care doriti sa le schimbati.

Vom analiza cererea dvs. si asteptati confirmarea din partea noastra cu acceptul nostru de retur. Acest pas este important deoarece nu toate produsele sunt returnabile si o confirmare din partea noastra este necesara.

In caz ca se doreste sa se schimbe produsul (model / marime), plata pentru livrarea produselor revine in sarcina clientului.

 

Adresa de Retur

Azure Retail Group SRL

Aleea Arinului nr. 41, 33A / 9

Buzau 120057 Romania

Telefon: +4 0771 450 933 (pentru receptia coletelor returnate)

 

Sensero.ro va inapoia contravaloarea produselor comandate in cel mai scurt timp posibil dar nu mai tarziu de 14 zile de la receptia lor prin curier. Taxa de transport (unde e cazul) nu va fi restituita. In cazul in care ati beneficiat de livrare gratuita, iar restituirea contravalorii produsului va duce valoarea comenzii sub pragul de 200 lei, taxa de transport pentru expeditia initiala in valoare de 17,90 lei va fi retinuta.

 

ATENTIE!

Produsele care nu sunt returnate in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu accesoriile aferente, si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara urme de utilizare - vor incalca conditiile de returnare si nu vor fi acceptate iar clientul va fi informat in privinta refuzului de retur, pentru ca apoi sa ne comunice modalitatea prin care produsul original sa fie retrimis.

Din motive de igiena nu se accepta pentru returnare produsele din categoriile: chiloti, body-uri, bodystocking-uri, dresuri si colanti sau articolele si seturile care contin chiloti sau articole intime. De asemenea articolele de lenjerie din imitatie de piele wetlook nu sunt acceptate la retur deoarece materialul isi poate modifica forma inca de la probarea acestuia, drept urmare nu mai poate fi revandut ca un produs nou. 

Produsele aflate in pagina de lichidare de stoc NU sunt returnabile. Produsele sunt noi, nu prezinta nici un defect (decat in cazul in care este prezentat clientului inainte de livrare si acceptat de acesta).

Ne rezervam dreptul de a refuza onorarea unei comenzi sau returul atunci cand clientul nu este de buna credinta (conflictual, nu ridica coletele, comanda articole doar pentru a le purta si returna, etc).